pondělí 28. ledna 2019

Muškařská vesta jako image nebo batoh na mušky?


Po celou dobu, kdy jsem závodil, jsem si vestu vybíral podle několika kritérií. V mládí převažovala cena před kvalitou. Časem jsem začal řešit množství úložného prostoru a kvalitu zpracování, váhu vesty, rychlost schnutí materiálů atd. S přibývajícími závody a množství nutných věcí, co jsem musel nosit u sebe se cena vesty stále zvyšovala. 
Dnes po skončení aktivní závodní kariéry se již na vybavení nutné k muškaření dívám úplně jinak. Snažím se si užívat rybaření nejen samotným lovem, ale i vybavením, které mi dělá radost, cítím se v něm dobře a zároveň mě i něčím charakterizuje. A protože jsem již nechtěl nosit stejnou vestu jako dnes téměř 90 % muškařů značky Simms, začal jsem se dívat po serverech celého světa. Jednoho dne jsem narazil na pár zajímavých fotek kožených ručně vyráběných doplňků a vybavení pro muškaření. Všechny věci se mi velice líbily a proto jsem začal pátrat , kdo tyto klenoty vyrábí. Milým potěšením bylo zjištění, že se jedná o muškaře z Polska. Neváhal jsem a kontaktoval ho. A tady je vesta, kterou jsem si na první pohled zamiloval. Po ročním nepřetržitém nošení ve všech možných proměnách počasí, ji můžu všem vřele doporučit. Vesta je stále jako nová. Jedná se o top výrobek a za přiměřenou cenu. Vesta pochází z firmy:

Tuby muchowe


Všichni víte, že nosím kožený klobouk a to byl důvod proč jsem se rozhodl si pořídit i koženou vestu. Chtěl jsem mít vybavení krasně sladěné a cítit se dobře. Tato vesta je provedena s neuvěřitelnou precizností. Má dostatek velkých kapes a je lehká jako pírko. Kvalitní zpracování švů, pevné odolné zipy. 
Kromě této vesty má tato firma (Tuby muchowe) i další modely, které by se mohly líbit i vám! Vyrábí spoustu další drobných doplňků: krabičky, náhrdelníky, tubusy na pruty, obaly na navijáky...... Všechny výrobky jsou mnohokrát testovány a a jejich kvalita již byla mnohokrát prověřena. Prostě krasné věci pro rybáře, muškaře, přívlačkáře, kteří mají rádi svůj vlastní styl. Jednání firmy bylo velice rychlé a vestu mi vyrobili na míru. Zaslal jsem jen své rozměry a pak už šlo vše expresní rychlostí.

Ještě jednou velice doporučuji: www.tubymuchove.pl. nebo pište na můj facebooke či messenger.
















Žádné komentáře:

Okomentovat